DomovVizitkaDodaj med priljubljene
« prva  « nazaj  18 19 20 [21] 22 23 24   naprej »  zadnja »
Natisni

Deseti blagoslov na Jeruzalemu

Deseti blagoslov na Jeruzalemu
Deseto srečanje v lepem vremenu, je na Jeruzalem privabilo okrog 100 različnih voznikov, med katerimi je bilo največ motoristov. Maševal je pater Andrej Lampret, ki že več let prihaja na Jeruzalem in s svojo pridigo navduši udeležence.

Prošnje, ki so namenjene vsem voznikom, da bi jih na njihovih poteh spremljala sreča in da bi se varno pripeljali do krajev kam so namenjeni. Vsakokrat ko se vsedemo ali v avto ali na kakršno koli drugo vozilo smo v smrtni nevarnosti.

Užitke katere nam nudi vožnja z vozili lahko v trenutku prekine nesreča in od tega trenutka naprej je samo sreča tista, ki nas obvaruje.

Po blagoslovu so vozniki prejeli nalepke, katere si nalepijo na vozila, veliko je takšnih, ki imajo vseh deset nalepk. Po kratki vožnji pa se kolona zaustavijo v Železnih Dverih na domačiji Belec, kjer se okrepčajo s tradicionalno kislo juho in postržjačami. Ob kakšnem kozarčku pa se prijatelji spominjajo lepih trenutkov in si zaželijo varne vožnje celo leto.

Lep dogodek kateri je posvečen tudi prazniku, ki obeležuje dan upora proti sovražiku.

Galerija slik
Natisni

Otvoritvena vožnja

Otvoritvena vožnjaOtvoritvena vožnja nas je tokrat vodila v sosednjo Avstrijo.Prestopili smo reko Muro v Gornji Radgoni in na prvem krožišču zavili proti vinorodnemu področju Klöh,nadaljevali skoraj ob meji proti vasici Sant Ana. Zanimiva strodavna naselbina na najvišjem vrhu vulkanskega območja. Posebna je njihova steklena vinoteka s katere je prelep pogled na del Avstrije in večji del goričkega. Lepo urejene vinske gorice katere pa imajo nekoliko drugačno vzgojo kot pri nas.

Nadaljevanje do muzeja g.Josefa Legensteina,pred 10 leti je v opuščenih hlevih pričel z urejanjem muzeja v katerem se nahaja skoraj celotna zbirka Puhovih vozil in zelo veliko drugih posebnih primerkov. Povedal nam je da je ta njegov hobi star  več kot 35 let in vse primerke vozil je kupil.Dandanes je skoraj nemogoče najti podobna
vozila saj jih na trgu ni,tisti ki pa jih imajo jih ne prodajajo če pa že pa so tako visoke cene da je skoraj nemogoče to kupiti. Vspomin smo g.Josefu podarili naš zbornik in eno štartno tablico. Nadaljevali smo po poteh med lepo urejenimi domačijami in opazovali kako urejena so dvorišča,ceste in vse ostalao.

Ustavili smo se v Bairisch Köldorfu ob največjem gasilskem vozilu na svetu. Leta 2002 je domačim gasilcem mlad arhitekt ponudil načrt za gasilski dom nenavadnih oblik. Zgraba iz opeka je narejena v obliki gasilskega vozila katero je dolgo 28 metrov. Z leve strani so tri garaže spredaj pa je komandna soba. Luči,brisalci,smerokazi sirena in
vse ostalo deluje enako kot pri pravem vozilu. Posebno zanimiv je gasilec na lestvi katera se dvigne nekaj metrov in škropi na okrog. Ta avto na leto obišče več kot 40 000 obiskovalcev.V omnejenjeni vasici je zelo veliko posebnosti,nenavaden poslikan vrtec,pošta katera je v obliki poštnega nabiralnika.

Povzpeli smo se na hrib nad vasjo in se utavili pri družini Satzer. Večina udeležencev se ni mogla načuditi bogato obloženim krožnikom z njihovimi dobrotami.Malo je bilo junakov ki so lahko pojedli vse kar so nam postregli.Tudi nekaj kapljic zelo dobrega vina smo si privoščili. Nadaljevali smo z igrami katere so privabile nasmeh na lica in prijateljska zbadanja so nas vse razveselila. Dobili smo zmagovlace in jim za zmage čestitali.

Počasi smo svoje jeklene konjičke obrnili v smer Ljutomera in se odpravili na pot proti domu. Seveda smo se morali spotoma še kar nekajkrta ustaviti in se naužiti lepot. Vsem skupaj je bilo to popotovanje lep poseben in zanimiv dogodek. Kar nekaj jih je bilo ki so spraševali kam pa gremo drugič, a to naj ostane skrivnost......

Galerija slik
Natisni

Gornja Radgona sejem treh sejmov

Gornja Radgona sejem treh sejmovSpoštovani,

8. mednarodni sejem lovstva in ribištva LOV bo v Gornji Radgoni od 19. do 21. aprila 2013 predstavil pestro izbiro opreme za lovstvo, ribištvo, kinologijo, konjeništvo in hišne živali. Vabil bo z zanimivimi predstavitvami krovnih stanovskih in strokovnih organizacij, ter z zanimivim in radoživim spremljevalnim programom.

Sočasno bo NATURO, 2. mednarodni sejem aktivnosti in oddiha v naravi predstavil zamisli in pripomočke za aktivnosti in oddih v naravi, zdraviliški turizem, ponudbo slovenskih regij, turistične kmetije, eko živila in izdelke ter terenska in osebna vozila. Popestrili ga bodo prikazi joge smeha, gong terapije, tehnike doseganja čustvene svobode, predstavitve nordijske hoje in mnogi drugi dogodki.

K varovanju naravne s skrbjo za tehnično dediščino bo pozivala velika mednarodna razstava starodobnikov >>AVTOMOTO KLASIKA<<.

RAZSTAVA STARODOBNIH VOZIL >>AVTO-MOTO KLASIKA<< V hali C2, C3
Prireditev bo razstavnega in prodajnega značaja in bo posvečena vsem vrstam starodobnega transporta in starodobne tehnike in vas bo popeljala v zgodovino transporta.
Organizator razstave: SVS - Zveza slovenskih društev ljubiteljev starodobnih vozil v sodelovanju s Pomurskim sejmom.
Zveza - SVS združuje že 46 društev, katerih člani imajo v lasti več tisoč starodobnih vozil. Zveza SVS nosi posebno odgovornost za pravilno ohranjanje tehnične premične dediščine s poudarkom na motornih vozilih in kot uradna predstavnica mednarodne organizacije FIVA skrbi, da so starodobna vozila pravilno ohranjena, vzdrževana in mobilna in s tem na ogled širšim množicam, ki lahko skupaj z njihovimi lastniki odkrivajo zgodovino in očarljivost teh vozil. Na sejmu bodo predstavili cestna motorna vozila ( kolesa s pomožnim motorjem, motorna kolesa, osebne avtomobile, tovorna vozila, traktorje, specialna vozila, vojaška vozila različnih proizvajalcev, v starostnih obdobjih od nastanka vozil pa do 80-tih let prejšnjega stoletja. Predstavili bodo tudi zbirko koles, ki pomenijo prvo mobilnost in obenem največje odkritje človeštva. Na ogled bodo tudi spremljajoče dejavnosti iz obdobja nastajanja vozil, kot je servisna delavnica, orodja, bencinski servisi in drugo.
Razstava bo marsikaterega obiskovalca nostalgično popeljala v preteklost, ko so sami, njihovi očetje ali dedki vozili takšna vozila...
Avto-Moto Klasika

Galerija slik
Natisni

Trinajsto društveno kartanje

Trinajsto društveno kartanjeNa trinajstem društvenem kartanju je sodelovalo največ katrašev doslej.

V društvenih prostorih se je zbralo kar 20 Puhovcev da se pomerijo za prvaka leta 2013. Lep društveni dogodek z veliko veselja v prijateljski družbi. Družabni večer je bolj ali manj namenjen druženju, da pa bi bil še malo bolj poseben pa člani vržejo karte in najbolj dobri in srečni dobij pokale.

Tokrat je sreča namenila svoj obisk Antonu Šnajderju drugi je bil Jože Gorjak in tretji Franc Črvič.
Za zakusko je poskrbela Marjan,Polona in Pero za pogostitev. Idejni vodja tega dogodka Janko Kaučič pa je bedel nad organizacijo.

Galerija slik
Natisni

Slovenska zveza starodobnih vozil organizirala strokovno ekskurzijo v Italijo

Slovenska zveza starodobnih vozil organizirala strokovno ekskurzijo v ItalijoSlovenska zveza starodobnih vozil s sedežem v Ljubljani je letos organizirala strokovno ekskurzijo v Italijo.

Na to ekskurzijo so povabljeni predstavniki društev iz cele Slovenije kar pomeni da je zastopano vseh 36 društev katera so vključena v to zvezo. Zveza ima tudi  status kot edina zveza ki lahko deluje pod okriljem mednarodne zveze FIVA v Sloveniji.

Program na tokratni ekskurziji je predvidel obisk dveh muzejev Ford Gratton v Goric. Zanimiva zgradba neposredno ob cesti nas je presenetila zgradba še bolj pa vsebina.Toliko zbranih eksponatov za katere skrbi 85 letni lastnik. Postavljena je edinstvena linija za sestavo vozil Ford katero je prejel kot nagrado za izjemni dosežek pri prodaji vozil Ford. Gotovo je bil njegov pristop edinstven saj mu je uspelo naenkrat prodati sedem vozil Ford sedmim bratom. Zaradi tega je imel pozneje poseben staus in bil tudi vedno med najboljšimi trgovci. Tudi zbirke s področja elektronike so nekaj posebnega. Izvedel je snemanje na posebnem magnetofonu kateri snema zvok na žico. Takšen magnetofon je edinstven.Ko nam je predvajal posnetek smo kar obstali. Zvok je bil tako popoln da je težko verjeti da je to mogoče,še več tudi sodobne aparature bi težko posnele boljši zvok. Našo pozornost je pritegnilo tudi vozilo sa katerim se je lastnik vozil po  večjih mestih. Na strehi nameščen velik megafon in majhne kamere. Za volanom ni voznika in tudi sopotnikov ne najdete saj jih ni v vozilu. V prtljažniku je urejen sedež z volanom,sklopka in gas. Pred očmi velik ekran na katerem se vidi vse okrog avtomobila. Lastnik se vsede v prtljažnik zapre pokrov za sabo. Vozilo vžge in se počasi odpelje.Stop znak vozilo lepo umirjeno zaustavi in čaka da je cesta prosta.Vožnja se nadaljuje ljudje pa ne morejo verjeti saj se vozilo premika brez voznika,nikakor ni jasno ali je pobednilo ali pa ga vodi kakšena nevidna roka. S takšno vožnjo je zabaval udelžence v prometu tudi v Ljubljani.

Po ogledu Fordovega muzeja je sledila obilna malica na parkirišču.Mize so bile polne dobrot.
Nadaljevali smo do proti Vidmu, v muzeju Tonutti pa smo imeli priložnost videti del kovaške industrije kjer so sredi prejšnjega stoletja obvladovali proizvodnjo. Kovačnica je delujoča pogon pa iam preko transmisij z veliko prenosov preko jermenov. Na sredi dvorišča pa se razteza jezero in voda ki teče po kanalih poganja mlinska kolesa ki pa so povezana z elektrarno. Tako proizvaljajo dovolj elektrike za svoje potrebe. Dvorane so prepolne različnih vozil, v eni vidite mnoga motorna kolesa največ takšnih ki so man neznana. Lastnik nam s ponosom pokaze Moto Gucija katerega je vozil njihov negdanji vodja Musolini pred drugo svetovno vojno. Naslednaj dvorana z kmetijskim orodjem,nadaljevanje trektorji vseh mogočih tipov. Pogonski agregati,mlatilnice in vodne črpalke . V predzadni dvorani pa osebna vozila Jaguar in Meserati pa edinstneni dirkalniki. Cene določenih vozil so astronomske.res pa je da niso na prodaj.
 
Spoznali smo velik del moto industrije Italije. Motorji prevladujejo, to pa iz preprostega razloga saj ja Italija južnje in ima ugodnejše podnebje tudi pozimi.Še bolj pa je zanimiv podatek da je to 20 milionski narod ki je potreboval veliko prevoznih sredstev. Zaradi tega je bilo v vsakem malo večjem mestu tudi več manjših tovarnic ki so izdelovale motorna kolesa ali avtomobile kar dokazujejo različna imena imena znamk vozil.

Zaključek in večerja je bila na Slovenski strani. Po večerji je en avtobus odpeljal proti Štajerski in Prlekiji ta drugi pa je odložil potnike v Ljubljani in Celju.

Zapisal Milan Belec

Galerija slik
« prva  « nazaj  18 19 20 [21] 22 23 24   naprej »  zadnja »

» Iz galerije


Rojstni dan Jože Gorjak

» Statistika

Obiskovalcev: 326263